Diecézní charita Brno - Služby Brno

Osobní asistent/asistentka v Chráněném bydlení sv. Anežky

Žižkova 504/3, Brno – Veveří Plný úvazek ihned/dle dohody výběrové řízení
Kontaktní osoba
Mgr. Lenka Niederhafnerová DiS.

koordinátorka, Chráněné bydlení sv. Anežky
Tel.: 739 389 281 E-mail: lenka.niederhafnerova@brno.charita.cz

Hledáte rozmanitou a smysluplnou práci?

Přidejte se k našemu týmu, kam hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici osobní asistent/tka, který/á se stane průvodcem našich klientů na Chráněném bydlení sv. Anežky.

Můžete vstupovat do jejich příběhů a pomáhat jim hledat cestu k důstojnému životu a samostatnosti. Je to výborná příležitost pro ty, které práce baví pro její rozmanitost: v celé službě se setkáte s 30 klienty z okruhu osob s mentálním znevýhodněním a duševním onemocněním, kteří bydlí v samostatných bytech v rámci jednoho objektu. Jádrem práce je doprovázet klienty v jejich životě a poskytovat jim pomoc a podporu.

Co byste měli o této práci vědět?

  • Jedná se o práci na celý úvazek v jednosměnném provozu 8hodin a je to zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
  • Nástup možný po skončení výběrového řízení nebo dle dohody.
  • V bytech klientů budete poskytovat přímou péči a podporu, která spočívá v připomínání, dohledu a případně v dopomoci při hygieně, úklidu domácnosti, užívání medikace, při nácviku každodenních činností, např. vaření, sepisování seznamu nákupu apod..
  • Klienty budete dále podporovat při hledání a udržení práce, hledání návazného bydlení, při hospodaření s financemi a při vhodném trávení voleného času.
  • V terénu budete klienty doprovázet např. k lékaři, na úřad, do práce, na nákup, na poštu.
  • Budete klíčovým pracovníkem/pracovnicí tří vybraných klientů, u nichž budete mít za úkol průběžně mapovat jejich potřeby a hodnotit jejich naplňování.
  • Součástí náplně práce je také vedení dokumentace v elektronické a papírové podobě.

Co od nové kolegyně či kolegy očekáváme?

  • Ideální nový kolega/kolegyně má chuť pracovat s cílovou skupinou lidí s mentálním a duševním postižením.
  • Má na to relevantní vzdělání.
  • Na této pozici je nezbytné sociální cítění na straně jedné a trpělivost a důslednost při práci s klienty na straně druhé.
  • Hledáme někoho, kdo zapadne do našeho týmu, bude se u nás cítit dobře a bude ve své práci vidět smysl.
  • Předchozí zkušenosti s lidmi s mentálním hendikepem či duševním onemocněním jsou výhodou.
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou

A co za to nabízíme?

  • Podporu celého týmu a skvělé nadřízené
  • Smysluplnou práci ve stabilní společnosti se vstřícnou personální politikou
  • Mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook
  • 5 týdnů dovolené + navíc dodatkovou dovolenou, indispoziční volno, stravenkovou kartu, pružnou pracovní dobu
  • Možnost odborného růstu formou vzdělávání a supervize
  • Být součástí dobré značky na poli sociálních služeb

Těšíme se na setkání s Vámi!

V případě Vašeho zájmu prosíme o zaslání životopisu prostřednictvím tohoto odkazu:

Mám zájem o nabízenou pozici

Pokud byste měli jakékoli otázky k pracovní náplni, prosím, neváhejte nás kontaktovat: Lenka Niederhafnerová, koordinátorka Chráněného bydlení sv. Anežky, tel: 739 389 281.