Diecézní charita Brno - Služby Brno

Sociální pracovník/pracovnice v Denním centru pro lidi bez domova

Táborská 684/190, Brno – Židenice Částečný úvazek dle dohody výběrové řízení
Kontaktní osoba
Mgr. Petr Šimon DiS.

vedoucí, centrum pro lidi bez domova
Tel.: 737 220 887 E-mail: petr.simon@brno.charita.cz

Pojďte s námi naplňovat poslání Denního centra - poskytovat pomoc, podporu a motivaci ke zlepšení sociální situace osobám bez přístřeší, a tím napomáhat jejich začleňování do společnosti.

Hedáme sociálního pracovníka/pracovnici.

Denní centrum poskytuje pomoc lidem v akutní nepříznivé sociální situaci. Těm, kteří k nám přicházejí, nabízíme bezpečné prostředí k odpočinku, jídlo, ošacení a obutí, zázemí pro osobní hygienu (toalety a sprchy). Součástí služby je také sociální poradenství, které klientům pomáhá při řešení jejich obtížné životní situace.

Denní centrum je klientům dostupné od pondělí do pátku, v čase 8:00 až 12:00 a 13:00 až 16:00, na adrese Táborská 190 v Brně v Židenicích.

O čem je práce sociálního pracovníka v charitním Denním centru slovy Silvie: ”V denním centru se setkáte s pestrou škálou osudů lidí, kteří se z nejrůznějších důvodů ocitli na okraji společnosti a v důsledku dlouhodobého čelení neutěšené situace ztratili naději a motivaci k řešení. Baví a naplňuje mě dodávat těmto lidem sebedůvěru, odvahu a sílu bojovat s nepřízní osudu a pomáhat jim hledat cesty a možnosti ke zlepšení jejich životní situace."

Náplň práce:  

  • sledování potřeb klientů a poskytování sociálního poradenství
  • motivace klientů, zprostředkování kontaktu na další služby – azylové domy, zdravotní péče, sociální pracovníky, pracovní poradenství
  • vedení individuálních záznamů o průběhu sociální služby

V případě zájmu a zkušeností s vedením týmu lze tuto pozici zkombinovat s pozicí koordinátora/rky denního centra.

 

Základní požadavky:

  • ukončené vzdělání VOŠ, VŠ – sociálně právního zaměření - dle kvalifikace sociální pracovník dle §110 zák. 108/2006 Sb.
  • ochota vzdělávat se
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz sk. B
  • znalost práce na PC a ovládání kancelářského softwaru

 

Požadované schopnosti a osobnostní předpoklady:

  • dobré komunikační dovednosti pro vedení rozhovoru s klientem
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • motivace pracovat s lidmi bez domova
  • sociální cítění a empatie
  • zodpovědnost a schopnost přizpůsobit se různým situacím

 

Nabízíme:

  • práci na plný nebo zkrácený úvazek 0,8 – 1,0
  • zázemí stabilní organizace s více než 30letou tradicí
  • práci v přátelském kolektivu
  • podporu kolegů a kolegyň při zaučení
  • 5 týdnů dovolené, stravenky
  • možnost odborného růstu formou vzdělávání a supervize

Přihlásit se do výběrového řízení můžete zasláním životopisu a krátkého průvodního textu, kde popíšete, co Vás na této pozici zaujalo:

CHCI SE UCHÁZET O NABÍZENOU PRACOVNÍ POZICI

Těšíme se na setkání s Vámi!