Diecézní charita Brno - Služby Brno

Stavební technik správy objektů Oblastní charity Brno

třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno – Černá Pole Částečný úvazek od 1.1.2026 výběrové řízení
Kontaktní osoba
Bc. Petr Čevelík

zástupce ředitelky Služeb Brno, úsek pro osoby s postižením a seniory
Tel.: 731 646 869 E-mail: petr.cevelik@brno.charita.cz

Hledáme novou kolegyni či kolegu do klíčové role v oblasti technické správy našich objektů. 

Pojďte se s námi podílet na vytváření co nejlepšího zázemí a podmínek pro naše zaměstnance i klienty – tedy pro ty, kteří pomoc potřebují, i pro ty, kteří ji poskytují.

Tým Oblastní charity Brno hledá novou kolegyni či kolegu do klíčové role v oblasti technické správy našich objektů. Hledáme zkušeného odborníka, který bude praktickou oporou vedoucím našich sociálních služeb a zároveň se zapojí do agendy BOZP a PO.

Co Vás u nás čeká?

  • Budete mít na starosti dohled nad technickým stavem budov a plánování jejich oprav a údržby a to ve spolupráci se správci/údržbářidále dohled nad investicemi a stavebními akcemi, odpovědnost za pasportizaci staveb,
  • budete zajišťovat revize, servis a kontroly strojů a zařízení,
  • čeká Vás také komunikace s úřady, poptávky a jednání s dodavateli a partnery, administrativa s tím spojená, poradenství a konzultace pro vedoucí našich charitních služeb i vedení brněnské Charity,
  • v oblasti BOZP a PO budete kontaktní osobou pro Manažera BOZP a PO z ředitelství Diecézní charity Brno – konkrétně se budete za Brno účastnit pracovních skupin na ředitelství, přenášet informace a realizovat dohodnutá opatření v praxi,
  • dále budete například administrovat školení pro zaměstnance, zajišťovat vybavení potřebnými OOPP, kontrolovat dodržování předpisů, čeká Vás i spoluúčast na kontrolách

Co byste měl/a mít?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru a praxi v oboru minimálně 3 roky jsou podmínkou - to abyste se měl/a v terénu o co opřít a z čeho čerpat,
  • rámcová orientace v legislativě BOZP a PO výhodou,
  • schopnost vyhodnocovat rizika a navrhovat efektivní řešení,
  • organizační a komunikační dovednosti – umět vysvětlit, obhájit, motivovat i konzultovat,
  • zodpovědný, systematický a pečlivý přístup,
  • pokročilou znalost práce s MS Office,
  • mít řidičský průkaz sk.B a být aktivním řidičem.
  • Certifikáty, zkoušky, oprávnění, absolvované školení apod. jsou velkou výhodou.

Co nabízíme?

  • Otevřenost a flexibilitu ve velikosti úvazku: 0,6 – 1,0,
  • nástup od 1.1.2026,
  • k dispozici služební automobil, notebook, mobilní telefon,
  • smysluplnou práci pro jednu z největších a nejstabilnějších neziskových organizací s více než 30letou historií,
  • pestrou a zajímavou práci s dopadem na naše klienty a zaměstnance a možnost se tak podílet na našem charitním poslání „Pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí.“
  • možnost si rozšířit odbornost o oblast BOZP a PO,
  • přátelské, podporující a profesionální pracovní prostředí s možností růstu,
  • benefity: stravenkovou kartu, 5 týdnů dovolené, sick days, možnost dalšího vzdělávání atd..

Pokud hledáte práci, která má smysl a reálný dopad, pojďme se potkat a probrat podobu a detaily spolupráce.

Přihlásit se do výběrového řízení můžete prostřednictvím tohoto odkazu:

CHCI SE UCHÁZET O NABÍZENOU POZICI

Těšíme se na Vás!